11.12.2024 11:35

Rozhovor: dlouholetá realitní expertka o spolupráci s Generali Českou pojišťovnou

Rozhovor: dlouholetá realitní expertka o spolupráci s Generali Českou pojišťovnou

Nikola Šoralová, spolumajitelka Mieras reality, má jasno v tom, jaké výhody přináší synergie mezi realitní společností a pojišťovnou. Patří mezi ně nejen blízkost poradenských míst obou společností, ale také z ní přirozeně plynoucí komplexní péče o potřeby klientů. Ta přitom přináší jednoznačnou konkurenční výhodu. Více detailů zmiňuje v krátkém rozhovoru.

Jak dlouho se pohybujete v realitním oboru?

V realitním oboru působím již od roku 2002.

 Proč jste se rozhodli spolupracovat s naší pojišťovnou?

Naše pobočka se nachází hned vedle té vaší, což představuje významnou výhodu jak pro nás, tak pro naše klienty. Blízkost umožňuje snadnou komunikaci a rychlé vyřízení jejich potřeb, především v oblasti pojištění nemovitostí. Díky tomu můžeme našim klientům nabídnout komplexní péči a maximálně jim usnadnit celý proces.

Nikola Šoralová, spolumajitelka Mieras reality

Jak jste se o možnosti spolupráce dozvěděli?

S možností spolupráce se na nás obrátil přímo ředitel obchodní kanceláře Generali České. Jeho přístup a jasné představení výhod spolupráce nás přesvědčily, že spojení s pojišťovnou může být pro naše klienty významným přínosem.

 Co vnímáte jako největší výhodu v rámci spolupráce?

Největší výhodou je jednoznačně možnost nezávazně nabídnout našim klientům pojištění, které přímo souvisí s jejich nově získanou nemovitostí. Ať už jde o koupi nebo pronájem, klienti často ocení, že na jednom místě získají nejen poradenství ohledně nemovitostí, ale také adekvátní pojištění.

Co pro vás znamená klientovi poskytnout komplexní péči napříč obory (reality, pojištění, bankovní produkty)?

Vnímáme to jako komplexní péči - tedy zajištění toho, aby klient dostal vše, co potřebuje pod jednou střechou. Například když si lidé kupují nemovitost, automaticky jim můžeme pomoci s financováním, pojištěním i dalšími potřebnými kroky. Cílem je nejen vyřešit jeho aktuální potřeby, ale také mu nabídnout řešení, které je především dlouhodobě funkční. Věříme, že takový přístup se významně podílí na budování důvěry a dlouhodobých vztahů. Což zejména v oblasti nemovitostí dává zásadní smysl. 

Je pro Vás provizní ohodnocení ze strany pojišťovny zajímavé?

Provize samozřejmě hraje svou roli a každá koruna je příjemná. Nicméně pro nás je mnohem důležitější, aby naši klienti byli spokojení a cítili, že jsme tu skutečně pro ně. Naše práce je založená především na péči o jejich potřeby, a finanční odměna pro nás představuje až navazující záležitost.

Jste spokojeni s rychlostí a kvalitou spolupráce se svým pečujícím obchodníkem pojišťovny?

Ano, rozhodně jsme velmi spokojeni. Naši klienti, kteří využili služeb vašeho obchodníka, byli nadšení z rychlosti a kvality vyřízení svých požadavků. Oceňujeme individuální přístup a péči, díky kterým se klienti cítí opravdu dobře obslouženi.

 

Autor článku: Generali Česká pojišťovna