1.2.2019 11:00

Hlasování v 2. ročníku soutěže bylo zahájeno

Dnešním dnem bylo oficiálně zahájeno hlasování veřejnosti ve 2.ročníku soutěže Realiťák roku, kterou vyhlašují Reality.iDNES.cz ve spolupráci s ADOL Monitor. Jak bylo avizováno, nový ročník přináší několik změn a novinek.

Do soutěže jsou opět automaticky přihlášeni všichni realitní makléři, kteří mají svůj účet na Reality.iDNES.cz a aktivně inzerují. V období konání soutěže nepřeruší svojí inzerci na déle než 2 měsíce. Každý účastník soutěže Realiťák roku má možnost upravit si svou soutěžní vizitku na Reality.iDNES.cz. Pro případné odhlášení ze soutěže je potřeba zaslat žádost na email: info@realitakroku.cz.

Hlasování veřejnosti probíhá od 1.2. do 30.11.2019. Hlasovat je možné pouze jednou, tzn. z jedné emailové adresy se započítává jeden hlas. Email musí být platný po celou dobu soutěže.

První výraznou novinkou jsou vyhlašované kategorie. Nově budou vyhlášeny následující kategorie:

  • Realiťák roku -  celkově, dle krajů i okresů
  • Realiťák podle obratu (provize) - celkově a dle krajů
  • Realitka (pobočka) podle obratu (provize) - celkově a dle krajů
  • Realiťák plesu
  • Realiťák cena veřejnosti  - dle krajů

Další výraznou novinku jsou kritéria hodnocení. K získání titulu Raliťáka roku už nebudou stačit pouze hlasy získané z hlasování na internetu. O vítězi v hlavní kategorii bude rozhodovat součet hlasů podle váhy jednotlivých kritérií a to v následujícím poměru: 55% hlasy odborné poroty, 30% hlasy veřejnosti, 10% obrat, 5% inzerce.

Odborná porota bude aktivní v průběhu celé doby trvání soutěže. Pozornost jednotlivým soutěžícím však začne věnovat až po získání minima150 hlasů veřejnosti, které musí makléři nasbírat do 30.10.2019.

Poslední novinkou je ukončení soutěže. K vyhlášení výsledků a předání cen dojde na 1. realitním plese, pořádaným "Realiťákem roku", 18.1.2020 v Národním domě na Vinohradech. Bez nadsázky tak můžeme mluvit o slavnostním vyhlášení, s  notnou dávkou noblesy. 

Další podrobnosti, novinky a aktuality budeme průběžně zveřejňovat nejen na webu, ale i na facebooku a instagramu.